Van a tot z
Wij streven ernaar om andere bedrijven te helpen bij het ontwikkelen van de ideale ‘employee journey’. We horen je al denken: “maar hoe ziet die er dan uit?”. Door middel van de employee journey optimalisatie kijken we van a tot z naar de werknemerservaring van jouw werknemers. Vanaf het het eerste contact moment met de organisatie, tot aan het verlaten van de organisatie. Waar worden je werknemers gelukkig van? En waarom blijven ze juist zo lang of kort werkzaam binnen jouw organisatie?
Samen aan de slag
We beginnen het proces met het onder de loep nemen van de huidige ervaringen van werknemers. Zo kunnen wij tot in detail de sterke- en pijnpunten identificeren. Vervolgens helpen we bij het bepalen van de touchpoints, waarbij we alle punten identificeren waar werknemers in contact komen met de organisatie, van sollicitatie tot jarenlang in dienst zijn.
Ons team kan op basis van deze informatie de ideale journey voor jouw onderneming ontwikkelen. We stellen een ideaal traject op dat een naadloze, positieve ervaring biedt aan werknemers op elk touchpoint, rekening houdend met best practices, de cultuur en de specifieke behoeften van de organisatie.
Daarnaast barst ons marketingteam van de ideeën en creativiteit waarmee ze ondersteunen bij het ontwerpen en communiceren van de employee journey, wat ook ten goede komt van de employer branding. Ze helpen bij het creëren van effectieve in- en externe communicatiestrategieën om (veranderingen) duidelijk te communiceren en de betrokkenheid van werknemers te vergroten.
In een wereld waar veel ruimte is om te groeien, zullen ook ontwikkelingen plaatsvinden. Dat is niet alleen in de buitenwereld zo, maar ook op de werkvloer! Nadat we de employee branding hebben geoptimaliseerd, is het daarom belangrijk om constant te blijven evalueren naar de effectiviteit van de employee journey. Door regelmatig feedback van werknemers te verzamelen en data te analyseren, blijven we de employee journey aanpassen waar nodig. Zo blijf je altijd aan de behoeften en verwachtingen van jouw werknemers voldoen. Zo wachten zij niet alleen elke maand dat loonstrookje af, maar komen ze ook écht met plezier naar het werk!
Klaar voor jouw employee journey optimalisatie?
Door onze expertise en toewijding aan continuous improvement en agile werken, kunnen we je helpen een ideale employee journey te creëren die werknemers aantrekt, betrokken houdt en hun succes binnen de organisatie bevordert!
Kortom, bij Affecty gaan we verder dan alleen werven. We transformeren jouw organisatie tot een magneet voor talent, waar werknemers niet alleen komen voor het werk, maar blijven voor de ervaring. Wij geloven dat een sterke employer branding niet alleen leidt tot betere werving, maar ook tot een betere bedrijfscultuur en uiteindelijk tot meer succes.
Ben je klaar om je organisatie naar nieuwe hoogten te tillen? Laten we samen bouwen aan een toekomst vol succes!